reklama

Rewolucja w sandomierskim szpitalu

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Szpital w Sandomierzu

Rewolucja w sandomierskim szpitalu - Zdjęcie główne

Rewolucja w sandomierskim szpitalu | foto Szpital w Sandomierzu

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości SandomierzW Szpitalu Specjalistycznym Ducha Świętego w Sandomierzu wprowadzono znaczące zmiany w systemie rejestracji do Poradni Specjalistycznych, które mają na celu unowocześnienie i usprawnienie obsługi pacjentów. Dotychczasowe papierowe karty oraz koperty, które towarzyszyły pacjentom przez wiele lat zostały zastąpione nowoczesnym systemem elektronicznym.
reklama

Teraz personel medyczny sandomierskiej lecznicy wprowadza do systemu dokumentację medyczną, a cały proces rejestracji został ucyfrowiony poprzez skanowanie papierowej dokumentacji, co eliminuje konieczność korzystania z papierowych kart.

Zmiany obejmują także elektroniczne zlecanie badań do laboratoriów, co umożliwi szybkie i bezpieczne przesyłanie wyników do systemu szpitalnego. To rozwiązanie jest już częściowo wdrożone i będzie rozwijane w najbliższych miesiącach, aby jeszcze bardziej usprawnić obsługę pacjentów i przyspieszyć dostęp do wyników badań. Trwają również prace nad nowoczesnym systemem odbioru wyników badań z poradni obrazowych oraz laboratoryjnych, który od osobistego odbioru przejdzie na dostęp poprzez platformę elektroniczną, co zwiększy wygodę i skróci czas oczekiwania.

reklama

 

Kolejnym etapem rozbudowy systemu informatycznego jest realizacja projektu InPlaMed na lata 2025/26. Jego celem jest budowa lub rozbudowa serwerowni, które będą gwarantować bezpieczne przechowywanie danych medycznych w formie elektronicznej. Projekt zakłada rozwój systemów szpitalnych, podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego oraz rozszerzenie możliwości rejestracji elektronicznej. W ramach tego przedsięwzięcia planuje się wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, takich jak biletomat, dzięki któremu pacjent po pobraniu biletu będzie oczekiwał na wejście do wybranej poradni. Przy każdej z nich pojawią się wyświetlacze wskazujące numer pacjenta, co pozwoli na lepszą organizację oczekiwania i porządek. Ponadto wprowadzona zostanie całodobowa, telefoniczna rejestracja z automatem, umożliwiająca zgłaszanie wizyt i rezygnacji – rozwiązanie to ma na celu wyeliminowanie sytuacji, gdy pacjenci nie odwołują wizyt, co uniemożliwia innym skorzystanie z dostępnych terminów.

reklama

Dodatkowo szpital zainstaluje na terenie głównego holu oraz poradni specjalistycznych wyświetlacze z mapami, które będą pełniły funkcję systemu informacyjno-nawigacyjnego. Dzięki temu pacjenci będą mogli łatwo odnaleźć odpowiedni pawilon lub poradnię, co znacząco poprawi komfort poruszania się po lecznicy. Wszystkie te zmiany mają zostać wprowadzone do końca bieżącego roku i mają na celu nie tylko modernizację infrastruktury informatycznej, ale także poprawę jakości obsługi i dostępności usług medycznych dla pacjentów szpitala w Sandomierzu.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo