Już po raz kolejny sieć Biedronka organizuje tydzień francuski. Portugalska sieć będzie oferować klientom produkty znane z Francji.
– Francuzi słyną z celebrowania posiłków i spożywania ich w gronie najbliższych. Słodkie śniadania z rogalikami croissant z konfiturą i kawą czy naleśnikami crepes to dla nich prawdziwy rytuał – wskazuje biuro prasowe sieci.
Od czwartku, 17 października w sklepach sieci Biedronka będą dostępne m.in.:
- dżemy Delice Gaulois (230 g) w smakach figowym, jabłkowo-karmelowym, mango-kokos oraz ananas-marakuja w cenie 7,99 zł,
- ser pleśniowy Delice Galuois (180 g) w cenie 15,99,
- roladki twarożkowe Le Roule Delice Gaulois, 125 g z żurawiną lub ananasem w cenie 9,99 zł za opakowanie,
- szynka Auvergene Delice Gaulois (100 lub 80 g) w cenie 9,99 zł,
- salami z oliwkami i bazylią lub z borowikami Delice Gaulois (200 g) za 14,99 zł,
- ciastka magdalenki Delice Galuois (250 g) w cenie 8,99 zł.
Tydzień francuski potrwa do środy 23 października.
Poprzednie promocje w sieci Biedronka
Biedronka regularnie organizuje tematyczne tygodnie, oferując produkty charakterystyczne dla różnych kuchni świata. Przykładem może być "Tydzień włoski", podczas którego klienci mogli kupić oryginalne włoskie produkty, takie jak makarony, oliwy, sery i wędliny w atrakcyjnych cenach. W przeszłości sieć oferowała również promocje na produkty bio oraz ekologiczne, które cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród osób dbających o zdrową dietę. Takim inicjatywami Biedronka próbuje przyciągać klientów poszukujących wyższej jakości produktów spożywczych pochodzących z różnych kultur.
Sklepy Biedronka – sieć ponad 3 tys. punktów w Polsce
Biedronka to jedna z największych sieci handlowych w Polsce, posiadająca ponad 3 tysiące sklepów na terenie całego kraju. Firma, będąca częścią portugalskiej grupy Jerónimo Martins, od lat stawia na szeroką ofertę produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku w konkurencyjnych cenach. Sklepy Biedronka są znane z licznych promocji, które cyklicznie wprowadzają oferty tematyczne, np. kuchnia francuska, włoska czy hiszpańska, co pozwala klientom na odkrywanie smaków świata bez wychodzenia z domu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.