Mieszkańcy Sandomierza mogą korzystać z wielozadaniowej, darmowej aplikacji mobilnej. Oferuje ona nie tylko dostęp do gminnych aktualności i wydarzeń, informacji z Biuletynu Informacji Publicznej - dzięki niej mieszkańcy otrzymują powiadomienia o sytuacji kryzysowej czy terminie wywozu odpadów.
Program także pozwala w prosty sposób na zgłaszanie różnych problemów czy usterek. Może to być np. niebezpieczne miejsce, awaria oświetlenia ulicznego, problem z wywozem odpadów czy dzikie wysypisko śmieci. Wystarczy wybrać kategorię zgłoszenia, zrobić zdjęcie, nacisnąć przycisk lokalizowania i wysłać zgłoszenie.
Wszystko wygląda bardzo dobrze i przede wszystkim praktycznie. Jest tylko jeden problem, na który zwracają uwagę mieszkańcy.
- Niestety, poza lapidarnym potwierdzeniem o przyjęciu zgłoszenia, osoba zgłaszająca nie ma możliwości śledzenia dalszych losów zgłoszonego problemu
- zauważa radny Paweł Żerebiec.
I dopytuje: - Do kogo trafiają zgłoszenia dokonywane przez mieszkańców za pośrednictwem tej aplikacji?
W odpowiedzi na interpelację burmistrz Sandomierza, Paweł Niedźwiedź poinformował, że na etapie wdrożenia aplikacja została niepoprawnie skonfigurowana.
- Po konsultacji z dostawcą oprogramowania dokonano zmian w działaniu systemu. Od chwili obecnej w zależności od kategorii zgłoszenia będą one trafiały do merytorycznego pracownika urzędu, który zajmie się sprawą i będzie prowadził korespondencję z nadawcą wiadomość
- zapewnia włodarz miasta.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.